Dagens

Förra inlägget blev ju väldigt långt, roligt och betydelsefullt. Men jag kan skylla på att datan jag satt vid var riktigt seg, så det tog typ 10 min att skriva och ladda upp.

Vet inte varför jag skriver detta inlägg heller, för jag har typ inget kul att skriva. Men ändå.

Imorn börjar jag 11:30 och slutar 13:50. Vi ska sitta på Svenskan och skriva om boken vi har läst. Eller vad Linda nu hittat på till oss.

Ska iaf bli skönt att sova, duscha på morgonen :)

Nu ska jag försöka gå och lägga mig, känner mig riktigt trött även om jag legat och sovit sedan Top model slutade vid 22. Kan bara säg att jag nog skulle falla ihop om jag stod uppe på globen. Att klättra upp till toppen skulle nog inte vara något större problem, men att komma ut genom dörren som leder till världen utanför, det skulle vara en annan femma :P

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0