Allting har en naturlig förklaring. Det var säkert en liten mus som ville lyssna på musik!

Yo allihopa!

Idag är jag en cooling
image86

Jag förstår mig inte på de som går runt såhär i skolan. De är inte snyggt. Alltså med ett hårband trätt över huvudet, över precis allt hår. Jag har det så hemma eftersom det är enda sättet hårbandet inte åker av på + att luggen stannar på plats. Sedan skulle jag bara visa mina röda naglar som är så fina ^^. Målade igårkväll och måste göra om det eftersom det bara går bort. F*n j***a s**t för billiga nagellack. Ska prova ett som jag tror är någon krona dyrare nu.

See yaa! Ahora voy a empojjar.

Kommentarer
Postat av: Julia

"Allting har en naturlig förklaring. Det var säkert en liten mus som ville lyssna på musik!" hahah mysteriet på greveholm ftw!

2007-11-29 @ 20:22:07
URL: http://gerdau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0