Veckans träning

Min grupp hann inte redovisa på seminariet idag och jag hörde lite luciasång, så därför är jag rätt nöjd. På seminariet bjöd Sofie på lussebullar och skolan bjöd på en herrans massa pepparkakor.

Efter skolan åkte jag, Malin, Christine och Jessica in till stan för att köpa de sista julisarna. Jag hade ju egentligen handlat klart men det kändes som om det var lite dumt att inte ge F och F en julklapp också. Sen så kändes det ju lite tråkigt att redan ha slagit in allting, nu har jag ett till paket som jag kan göra något fint av :)

Jag stannade inte så länge i stan utan åkte hem med 13:42 bussen från slussen. Innan köpte jag min lunch, godis för 21 kr. Väntade ju med att äta tills det att jag kom hem men det var tänkt som en busslunch.

Väl hemma städade jag hos kanicklarna och därefter gick jag in och la mig i sängen. Runt 16 kommer min lillebror in och frågar om jag kan gå en promenad med honom. Och självklart gjorde jag det, jag är ju ingen svikare :P
Promenaden var en blanding av fotboll, powerwalk och bergsklättring. Väldigt kuligt att anstränga sig lite. Hela 30 min tog det och jag upptäckte att det snöade. Dock väldigt lite så det såg mer ut som små isflingor.

Kommentarer
Postat av: malin

kanicklar= mitt ord! erkänn att du inte hade skrivit det om du inte kände mig! Men det är lungt, du kan få låna mitt ord om du vill =)

2007-12-13 @ 17:26:45
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0