Jag tjatar på som vanligt

Jag ska till farmor och farfar på middag 17:00 så det här får jag skriva snabbt.

För ca 60 minuter sen gick min plan i kras. Jag hade ju tänkt spara ut min lugg och det gick faktiskt väldigt bra, men så stod jag där och tog kort på mig själv och då slog det mig att jag egentligen vill ha lugg. Vad ska jag annars göra med det där håret som hänger där framme? Det där med att spara den lång var nog mest för bekvämlighetens skull. Nu har jag i alla fall klippt av den lagom mycket men sparat lite som frisören kan få fixa till. Saxen som jag använde var jätteslö så det var ganska problematiskt att klippa.

Åhh vad jag längtar efter att jag ska till frisören och klippa mig. Jag bokstavligen hatar att inte ha håret uppklippt. Eller uppklippt är det väl, men inte så mycket som jag vill.


Igår kom farmor och farfar på oväntat besök, runt 19 tror jag det var. Farmor och jag ägnade kvällen åt att titta på love actually. Definitivt en av de bästa filmerna som finns. Men först kommer såklar sagan om ringen triologin och efter den Titanic.

Astrid Lindgren filmerna är också väldigt bra :) Idag var det Lotta flyttar hemifrån på 4an kl 11:30. Imorgon samma tid är det Emil i Lönneberga och på tisdag är det Ronja Rövardotter. :D

När jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder, bl.a. på ett jättecoolt te som jag fick i julklapp. Det formar sig som en blomma när man lägger ner det i vattnet :) Det får du inte missa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kan du hålla koll på alla tv-program? Jag missar alltid det jag vill se. Kan inte du skicka så meddelanden varje morgon om vad jag borde se under dagens gång?

2007-12-30 @ 19:03:48
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0