Hunger

Jisses amalia vad jag är hungrig. Magen verkligen skriker efter något att äta. När jag tänker efter kanske det inte är så konstigt eftersom jag inte ätit sedan julbordet i skolan. Och tro inte att man äter mycket bara för att det är julbord. Dock var prinskorvarna helt ok, och sillen :D älskar att äta sill på jul och midsommar :)

Alltså jag är så hungrig så jag vet inte vad. Hungern har tillochmed nått upp i halsen, och då har det gått långt.

Får väl ta en liten macka (min julvört är slut!) så att jag inte blir sådär illamående som man blir när man väntar med att äta för länge. Måste ju må bra så att jag kan njuta av middagen. Kebabtallrik blir det ikväll :D Mumsi, jag längtar efter pommes **

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice :) haha på resor kan jag förstå men inte hemma i soffan =D tidningar is the shit!

2007-12-19 @ 18:46:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0