Hemma igen

Kom hem lite tidigare än vad jag trott så jag kan gott skriva ett kort inlägg här innan jag bäddar ner mig i min sköna säng. Mina ben är väldigt slut efter att ha suttit stilla i bilen 4 timmar under dagen.

På tal om att åka bil så är det en av de bästa sakerna jag vet. Jag struntar i om det låter tragiskt att gilla att åka bil, för det är verkligen så skönt. Man kan ju bara sitta där och tänka, lyssna på alla ljud som bilen och omgivningen ger ifrån sig, se på alla saker runtomkring. Man vet att man bara kan sitta där och behöver inte oroa sig för allt som har med skolan att göra. Jag tror nog inte att jag kan stressa när jag åker bil. I just love it :)

Något tråkigt jag märkte imorse var att mitt favoritnagellack hade ramlat ur min packväska. Upptäckte att det var ett håll i botten på den röda plastväskan. Hoppas att farmor hittar det i sin bil för annars blir jag ledsen. Jag som precis hade börjat använda det lacket som så länge stått där i mitt rum, utan att jag gav det en endaste liten tanke.

Godnatt gott folk, och nästa vecka slipper jag börja måndagen med lektion kl 8...Snart ere lov :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

då tycker jag du ska bli det om du gillar bio mörker och shopping.
här samlar du ihop poäng och när du väl är uppe i 400 poäng kan
du beställa hem din första biobiljett. du kan även samla mer poäng
och sedan välja ett present kort på antigen 300 500 700 kronor. det
present kortet kommer du kunna använda i affärer som åhlens hm
gina dinsko och stadium och en massa mera. så för och vara snäll
tänkte jag ge dig 75 poäng redan nu när du klickar på länken här
nere och blir medlem. hoppas du får en bra jul (v) kram på dig !

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-09 @ 22:58:22
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0