Godnatt

Imorgon kommer hundarna hit och Pontus verkar vara rädd för att de ska bita honom när han kommer hem från skolan. Det är ju bara två små hårbollar som springer runt och ser fjantiga ut. Hur farliga kan de vara :P

Det här är nästan knasigt, kl är bara kvart över 10 och jag ska lägga mig. Det var längesedan jag gick och la mig så tidigt bara för att gå och lägga mig. Om jag någongång har gjort det har det varit för att jag har hållit på att somna någon annan stans innan. Fast något sådant tillfälle kommer jag inte på nu.

En dvärg sitter på en pub och spelar kort när en man kommer in:
Mannen till dvärgen: Spelar du kort?
Dvärgen svarar: Nej jag är född så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0