Foton

Har just nu på mig min ursnygga mjukisdress från nian, med mitt namn och allt. Det är ju rätt mysigt har jag kommit på, att inte gå runt i jeans hemma.

Satt i min säng och kollade på foton från när jag var liten för någon timme sedan. Och jag såg saker som jag aldrig har tänkt på förut. Jag hade snedluggen åt samma håll när jag var någon månad gammal. Och ja, jag föddes med långt svart hår.
På kort från när jag är ungefär 5 år ser jag på väldigt många kort att jag kör mitt fejksmajl. Precis likadant! Undrar föresten vem som sa åt mig att göra så :/

Jag längtar i alla fall väldigt mycket till studenten av den anledningen att jag då kan sitta och leta ut en söt bild som jag kan ha på mitt plakat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0