Det där med att orka är inte min grej

Det är ju hopplöst. Jag vill så gärna få den här lilla engelska uppgiften klar. Men vad har jag hunnit med på drygt 2,5 timme? Jo, jag har skrivit en rubrik. En väldigt lång och vacker rubrik också, nämligen "Shakespeare".

Hopplöst, hopplöst.

Detta är så otroligt jobbigt, att inte kunna plugga när man behöver det. Jag kan ju se framför mig att jag är klar och då kan sitta och förbereda seminariet tills imorn. Det skulle vara hemskt skönt.

Och ändå kommer jag ingen vart.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, känner jag igen det där? Ja, det gör jag!

Fast jag är färdig nu, tihi.

2007-12-16 @ 18:32:32
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0