Den segaste dagen någonsinn

Asså jag orkar inte. Min hjärna är död och kroppen alldelless slut. Känner mig sjuk fast ändå inte.

Imorse gick jag upp 6 och duschade. Sedan skulle jag äta frukost men fick ett kraftigt illamående. Fast man måste ju ändå äta frukost *tummen upp*. Bussen skulle gå 07:27 och en minut innan var jag klar och skulle snabbt skriva ut ett par "arbeten" på datorn. Vet inte riktigt om jag räknade med att hinna till bussen. Pappa ropar att skrivaren inte funkar! Pappa kör då upp mig till mamma och jag kommer in till hennes dator när kl är 07:37. Lektionerna i skolan börjar 08:00. Jag sätter mig stressad ner vid mammas dator och trycker på on knappen, datan sätts igång konstigt och det kommer bara upp en svart skärm med en piltangent. Gahhh, jag har bråttom! Jag blir tvungen att stänga av elen vi datorn helt och sätta på den igen. Men oj oj oj vad datorn inte ville vara snabb. Allt från att få igång hotmail till att öppna dokumenten tog 10 min och 10 min innan min kära lektion började var jag färdig. Kom ändå bara 7 min sent till första lektionen men ack ack så stressigt det var. Tänkte nästan strunta i akutsjukvården och komma direkt till engelskan istället. Men den planen slopades med en pappa som argade sig på skolk-Jenny. Jag hatar att komma in i klassrummet när alla andra sitter där. Är ju inte så van vid det. Men idag gick det bra för de hann inte börja innan jag kom :D

Nu ska jag upp till mamma och vara där i 2 veckor. Hon hämtar mig när julkalendern slutat ^^
När jag kommer tillbaka till pappa är det julafton och jag hoppas verkligen att de här veckorna går snabbt. Men jag tvivlar på det :(

Kommentarer
Postat av: Malin

iiih, då kommer jag och hälsar på skölis snart! :D

2007-12-10 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0