Blodröda naglar imorgon?

Ska nog ta och dricka lite honung nu samt ta en till dos med smaskig hostmedicin. På något sätt smakar det väldigt äckligt men på ett annat sätt gillar jag det faktsikt. Har alltid varit så vad jag kommer ihåg. Ganska konstigt. För några timmar sedan hoppade jag liksom till av smaken, och nu sitter jag här och längtar efter hostmedicin :S

Ikväll ska jag nog fixa lite med naglarna. Och de är långa nu, lika långa allihopa också ^^ Undrar vilken färg jag ska måla, mörklila, mörkrött, eller någon ljusare rosa.

Är väldigt förtjust i mitt blodröda nagellack :)

Jag älskar att fixa naglar, både på mig själv och andra som är villiga att utsättas för mitt arbete. Det är ju slutresultatet som får en att må så bra. Och att se hur naglarna bara ser bättre och bättre ut :) Precis som jag älskar att städa. Att se hur smutsen försvinner är underbart.

Föresten, jag längtar efter Morden i Midsomer

Kommentarer
Postat av: Carro

Morden i Midsomer är så bra :D!!

2007-12-19 @ 18:21:23
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0