Biotime

Om ca en timma bär det av till Sicka för att se på bio. Förut hade de ju en jättebra bio där, Astoria, som lades ner p.g.a. att det inte var så många som kom dit. En anledning kan kanske vara att det inte var så många som kände till den? Astoria var iaf en jättetrevlig bio, de hade sköna stora stolar och det var alltid rent och bra personal. Men så lades den ju ner och köptes upp av filmstaden. Det var något som jag hade glömt bort helt igår när pappa sa att det var dit vi skulle på biobesök. Hade ingen aning om att det fortfarande fanns en bio där. Hoppas i alla fall att den är lika bra som den var på Astorias tid, och det borde den ju faktiskt vara tycker jag.

Tipsar alla att åka  till Sickla faktiskt. De har bowling, mat, shopping och bio + matställen. Gå definitivt på bio där (så att de inte lägger ner den också :P).

Nu ska jag sätta igång min locktång och se om jag får till några fina lockar. Förra gången hade jag nämligen inte så mycket tid på mig så då blev det några dåliga lockar på bara en liten bit av håret. Dessutom följde det inte med någon bra bruksanvisning om hur man lockar håret på ett bra sätt. Det ända som står är i princip vad man ska göra för att den inte ska sprängas i luften.

Kanske skulle nämna vilken bio det är vi ska se också hihi. Vi ska titta på Arn. Hoppas den är bra :) Det ända som jag vet om den är typ att det är Jan Quillou som har skrivit böckerna och att det handlar om medeltiden.

Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0