Babbel klockan halv tolv.

Nu börjar jag bli trött. Sitter och skriver rent min engelska uppsats om Hamlet - A Stand Up. Har kommit till den delen då jag måste skriva in namn på tidningen som recensionen stod i samt vilket datum den publicerades. Hur tror Benita att jag ska komma ihåg det där? Ingenting står heller på nätet. Får ju upp hela recensionen men det står inget datum eller tidningsnamn. Jag hatar det här.

Sedan måste jag skriva ut mitt samhäll och börja fundera på hur jag ska lägga upp mitt babbel om miljön på seminariet imorn bitti(!). Åhh jag orkar inte. Kan precis allt som jag har skrivit om det och självklart kan man miljön lite grundligt innan eftersom man har gått igenom det i naturkunskapen förra året. Och grundligt är ju det ända som jag behöver. Men det blir så tråkigt och kort. I princip är det enda jag ska säga att miljön är dålig och det här kan vi göra för att bromsa framtidens klimatändringar. Något mer får jag ju in men det är inte speciellt mycket. Undrar om jag orkar skriva stödord på vad jag ska säga. Det känns ju som att jag kan och då är det svårt att plugga till något >.< Det känns inte bra att det känns om jag kan det eftersom jag innerst inne vet att jag inte kan det.

Nu ska jag dricka lite Pepsi i hopp om att man blir lite piggare av det. Dock brukar inte kaffe eller cola av olika slag göra mig pigg, bara trött eller helt oförändrad. Av kaffe blir jag jätteblek i ansiktet.
Godnatt

PS. Imorn så missar jag skolans lucia :( Om jag nu inte kommer dit 09:30 och står alldelles ensam bland alla läskiga nackaelever. Sådant måste man ha mod till, och det har jag inte. Speciellt inte på en torsdagsmorgon när jag är nervös inför ett dumt seminarie som äger rum kl 10:00.

Vänta!!! vi har ju sam i E003!!! Då kanske man kan höra sången om man lyssnar riktigt noga. Min dag är räddad! Fast vänta! Då kommer det ju vara massa folk där nere när man ska till klassrummet. Åhh, allt gott för något ont med sig. Jag måste nog gå en omväg. En omväg som egentligen är kortare och då är det kanske ingen omväg längre iofs. Men aa, äsch. Godnatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0