Paket på posten från lyko.se

Som den nyblivna sminknörden så har jag ju besällt hem massor med smink. För tittar jag på en video och det är någon produkt som verkar väldigt populär så känner jag att jag måste ha den.

Nu ligger det ett paket på posten innehållande två produkter från märket The Balm. Det är highlightern Mary-Lou Manizer och Hot Mama Shadow/Blush.

Det var ändå väldigt enkla att få tag på. Annat var det för någon månad sen när jag letade efter Urban Decays Naked 3 - palett. Det var nästan omöjligt! Det märket säljs inte i butik i Sverige så kollade säkert 10 sidor på nätet. På en sida lyckades jag nästan. De marknadsförde sig med "free worldwide delivery", men så kommer jag till ett av de sista stegen i beställningen och då är det något som gör att det inte går att slutföra. Efter att jag meljat dem fick jag reda på att de inte skickade till Sverige.

Till slut så fick jag ändå hem de fina ögonskuggorna men jag kommer inte alls ihåg hur jag gjorde. Jag fick betala ca 200 kr för att hämta ut paketet på posten i alla fall och det kändes ju lagom kul. Fast det var det värt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0