Här finns jag

Hej och förlåt för usel uppdatering här på bloggen. Eller kan man säga usel när det inte är någon uppdatering alls? Förlåt för ingen uppdatering alls!

Imorse ringde Emmali på Vårdguiden och sa att vi skulle ha möte om en timma, kl 10. Jag mejlade henne igårkväll för att kolla att tiden kl 19 var rätt. Men det var den tydligen inte :P Hon hade skrivit 19 i mejlet för typ en månad sedan men den var klantigt att jag inte bekräftade att jag kunde den tiden förrän dagen innan, haha.

Jag ska dit på torsdag istället.

Jag tänker mycket på att starta en diabetesblogg. Det är så kul att ha den här bloggen på Vårdguiden för jag får så mycket respons och det är underbart! Men om 1,5 månad har det gått 3 månader och då ska jag sluta blogga. Jag vill blogga mer där! :'(

Jag ska tänka mer på saken. Och var ska man isåfall blogga? Jag bloggar genom wordpress på Vårdguiden och jag gillar verkligen wordpress. Det är min nya kompis, typ.

Som sagt, uppdaterar mycket mer på min diabetesblogg så kolla in där om ni saknar mig här :)

/ Jenny, http://blogg.vardguiden.se/diabetes-for-alltid/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0