Sleepless

Hade ingen bra natt. Hade en-gång-i-månaden ont. Började på kvällen men det var inte så illa men innan jag la mig tog jag en halv alvedon eftersom att jag förra gången vaknade upp mitt i natten av att jag trodde jag skulle dö :P Iallafall så gick det inte att somna. Jag låg väl i en halvtimme och fick bara mer o mer ont. Då tog jag den andra halvan av alvedontabletten och väntade på bättre tider, som aldrig kom. På något sätt somnade jag iallafall för jag vaknade igen halv 2 av att det gjorde så ont i magen. Då hade jag väl sovit kanske 30min och började bli lite stressad eftersom att jag skulle upp 5:30. Fattar inte hur en alvedon inte kan hjälpa?! Hade en alvedon kvar så jag tog den också. Man ska väl inte göra så men jag tar bara värktabletter en dag i månaden om det är en dålig månad, och inatt hade jag verkligen inte somnat annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0