Dyr dag

Gårdagen var en chock för min plånbok. Efter jobbet åkte jag till Nacka forum och klippte mig. Köpte dessutom ett torrschampo och Lanzas silkserum och hela kalaset slutade på ca 600 :-.

Sen gick jag till Kicks och köpte ett solpuder från Shiseido och en borste att aplicera med. Glömde såklart mitt presentkort hemma... Pinsamt att skriva hur mycket det kostade men man kan lägga pengar på bra sminkprodukter ibland.

Sen gick jag till Twilfit för på Lindex och HM hade de inga bra underkläder (på HM köpte jag en kavaj istället, dock inte dyr).

På vägen hem åkte jag förbi posten och hämtade ut ett paket från hemsidan Rut m.fl. för jag hade beställt lite kläder. Jag har faktiskt inga kläder att ha på mig!

När jag kom hem tog jag det lugnt, iallfall tills klockan blev strax före åtta och vi kom på att SL skulle chockhöja sina priser idag så pappa och jag gick ner till kiosken för att shoppa. Efter mycket funderande kom jag fram till att det bästa var att köpa ett årskot för 7280 kr!!!!! Dessutom så kunde man inte köpa så långt fram i tiden, sista dagen att ladda kortet från var den 15/9. Eftersom att mitt nuvarande busskort går ut 1/10 så har jag alltså under perioden 15/9-1/10 två stycken busskort som gäller dygnet runt. NÅGON SOM VILL HA ETT BUSSKORT? Annars ska jag på något sätt skänka det till en bättre behövande.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: japp det är det!

2011-09-01 @ 20:28:30
URL: http://shisaalicia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej älskling,

Ge inte bort kortet. Jag kan ha användning kanske. Ha en bra kväll på jobbet!

Puss,

Mamsen

2011-09-02 @ 11:30:05
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0