Vårdguiden

Idag var jag inne i stan, på Hantverkargatan 11B närmare bestämt, där vårdguiden har sitt kontor. Där var det möte. Jag kanske ska börja gästblogga om min diabetes. Så nu vet ni det :P Har inte fått tillfälle att säga det till någon men det är ju tur att bloggen finns, här kan familjen läsa när de har tid, hehe.

Det var lite spännande att ta sig dit. Jag skulle ta 3ans buss mot Karolinska och jag har nog aldrig åkt den åt det hållet förut. Sen så har jag ju inte världens bästa lokalsinne heller. Jo jag vet vart Hötorget, T-centralen och Medborgarplatsen ligger. Resten finns typ inte. Dels för att jag inte rör mig så mycket i stan men även för att min hjärna inte kan det där med platser. Den har inget sinne för kartor helt enkelt. Jag kan inte koppla ihop en plats med en annan, jag får liksom ingen helhetsbild. Det gick bra att hitta dit iallafall även fast jag inte känner mig så hemma där vid Rådhuset eller vad det nu heter. Något på R... Känns som att jag upptäckte en helt ny värld mellan slussen-kungsholm kyrka, en resa på 10 minuter ;)

Inom en vecka får jag veta hur det blir med bloggen, I will let you know. Spännande! Lite av en utmaning skulle det såklart vara, men väldigt roligt!

Nu ska jag nog strax äta middag och sen gosa ner mig i sängen och ladda inför helgen. I helgen blir det kul för Sandra är i stan och nästa vecka åker vi ner och hälsar på henne i Linköping :D Det kan inte bli annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0