Nutte

Måste visa vår lilla Nutte som vi haft sen i somras. När Honey blev ensam kollade jag massa på blocket efter någon speciell filur men jag hittade bara massa killar som var söta, och vi ville ju ha en tjej. Men så såg jag Nutte och tyckte att hon var jättesöt och speciell på något sätt. När jag visade Celine bilden tyckte hon att ena tassen såg konstig ut... Det var inget konstigt men den tassen :P
Sen var mamma och jag ute och åkte med bilen en dag och var ända bort till Kista centrum och kollade i deras djuraffär. Och på vägen hem ringde vi tjejen i Haninge som hade uppfödning och så köpte vi Nutte. Tog några kort den 27/7, vi köpte henne tisdagen 26/7.
Nu är hon mycket större och ser ut såhär:

Född 2011-05-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0