Hejdå Sverige

Jag har precis bokat en resa på obestämd tid till obestämd plats så nu måste jag stresspacka och ta en taxi till Arlanda som kommer om 1 timme! Gaaaaah, hejdå Sverige! Vi ses, när?
Hehe nej jag skojar ju bara. Men jag hittade lite coola bilder från samma dag som flyget till Sydafika gick. Måste ju lägga upp dem här!
Jag med min osnygga backpackerväska med packning för 2,5 månad. Packade klart bara någon timme innan vi skulle åka till Arlanda, snacka om STRESS. Saknar det inte, tummen ner för att packa! Speciellt när man ska vara borta så länge och jorden typ går under om man glömt något :P
Jag utanför Arlanda med all packning!
Här pratade jag med Sandra om jag inte minns fel :)
Checkade in bagaget!
Precis innan Malin och jag skulle säga hejdå till våra familjer. Hejdå Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0