Har gått och blivit het

Varför har det varit 34 stycken inne här idag när jag inte skrivit något på flera dagar? Då har jag iallafall något att skriva om ;) Har det hänt något speciellt med mig som gör att det är så många som är här? Ibland undrar man ju:
Idag på jobbet träffade jag en jättecharmig gammal man, han låg i en säng så jag skulle prata lite med honom så att han visste vad som skulle hända, och helt plötsligt så säger han: jag visste inte att det fanns så söta tjejer. Nutte! :') Sen gick jag och mådde bra hela dagen på jobbet.
På tal om mig så satt jag i slussen igår och väntade på Christine, vi skulle åka och möta Malin och Joel för våffelbuffé! Iallafall så går en latinoman i kanske 30-års åldern förbi och efter några steg vänder han tillbaka och säger: Ursäkta. Jag måste bara säga att du ser väldigt bra ut idag.
Undrar vad det blir imorgon. Nu ska jag duscha så att jag kan leva upp till mina snyggokrav. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0