En lördag på jobbet

Hej hopp, jag jobbar denna helg. Skulle egentligen jobbat nästa men så bytte jag med Moa och därför jobbar hela denna vecka och även må, tis och ons nästa vecka. Dagen har varit bra. Har gjort lagom mycket. Skrev en lista igår på saker jag tänkte göra idag, vissa som jag måste göra här på jobbet och andra som jag passar på att göra på datan när jag ändå har tid. Det är så skönt att kunna bocka av att man gjort något, hur oviktigt det än är :)

Idag har jag:
Rensat min mail
Kollat Sandras event på fb
Vattnat Kristinas blommor
Klippt blommor
Packat upp lite tvätt
Städat ultraljudsrummet
Drop-in kallat
Kollat på 4-stjärnors middag, de avsnitt jag missade i veckan
Sorterat posten
Scannat in remisser
Ätit
Läst lite körkortsteori


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0