Världsdiabetesdagen och min blogg på Vårdguiden

Hej allihopa! Idag är det världsdiabetesdagen och jag som diabetiker måste ju nämna det i min blogg känner jag. Men ärligt talat så hade jag helt glömt bort denna dag, eller nja ännu värre, jag hade inte ens koll på att det var idag tills det var någon som sa det på jobbet. Skäms för att jag inte visste det!
Nu ska jag berätta en sak som sist jag nämnde det inte var bekräftad men nu så! Nästa vecka börjar jag blogga på vårdguiden om min diabetes och diabetes i allmänhet. Attans att bloggen inte har satt igång än. Tänk vad mycket jag hade kunnat skriva idag. Det finns ju säkert jättemycket att skriva om denna dag. Oturligt nog har jag ingen koll på världsdiabetesdagen.
Jag har haft diabetes sedan 2003 och jag har aldrig varit så intresserad av att läsa om diabetes. Jag har aldrig googlat på diabetesrelaterade saker. Jag har aldrig kollat upp om det finns diabetesbloggar. Jag känner mig riktigt kass. Tänk vad mycket jag har missat! Nu ska det bli ändring på saker och ting! Iochmed denna blogg som jag ska starta på självaste VÅRDGUIDEN så känns det som att det är lite av ett måste att ha lite bättre koll på diabetesvärlden.
Tänk att jag ska starta en blogg på vårdguiden. Ha en egen blogg på vårdguiden. Det är ju rätt coolt. I torsdags var jag på deras kontor och träffade Emmali och Malin från vårdguiden och även de tre andra tjejerna som ska blogga samtidigt som mig. Det ska bli sjukt intressant att läsa deras bloggar om psykisk ohälsa och föräldraskap :) Vi skrev på papper och gick igenom massvis med saker. Och så tog vi foton som ska sitta uppe på vårdguiden. Tänk att jag kommer synas där, jag är nästan lite starstruck på mig själv! Haha.

Kommentarer
Postat av: C

Du är så duktig! Heja Jenny :) kram

2011-11-16 @ 20:03:30
URL: http://Christinees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0