Slå på stort

Hej, idag jobbar jag 14-20:30 och det har varit riktigt skönt. Jag har fått massa viktigt gjort, både hemma och nu på jobbet.

Hemma så klippte jag gräset, helt stört att det går att göra i mitten av november. Det börjar ju bli kallare ute men det är fortfarande så grönt och fint. Och soligt var det också. Myyyyys! När jag var klar ute på tomten gick jag in för att starta mitt skrivande till bloggpresentationen. Kom en liten bit men insåg att det var svårare än jag trodde så jag ska fortsätta med det nu ikväll och skicka det innan klockan slår 24 iallafall :P

Här på jobbet fick jag också massa viktigt gjort för Anton jobbade till 18 så jag kunde sitta här inne i tidbokningen och fixa. Dropin-kallade typ 20 patienter (vi skriver kallelserna för hand så det tar lite tid) och så gick jag igenom alla remisser på hjärta/lungor, skrev ner alla kontrollfall på en lapp och när de ska komma så att jag har koll på om någon struntar/glömmer komma. Då får jag försöka locka hit dem, haha.

Nu har jag precis ätit middag. Köpte färdigmat i automaten och slog på STORT! Köpte kottbullar med potatismos och gräddsås för 60 kr. Det var hur gott som helst men tog slut för snabbt :P

Nöjd med dagen är jag iallafall så nu ska jag skriva klart den där presentationen så blir allt perfekt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0