Taxidriver

Yayho! Ikväll jobbar jag, började 12. Ska leka med Malin efter jobbet och hon ska hämta mig med bil :) Blev jättetrött nyss. Har inget att göra och känner att kvällen här på jobbet kommer gå sjukt segt.

Den här veckan är jag bara ledig imorgon, annars är alla dagar jobbdagar. Är så van vid att ha någon dag under vardagarna där jag är ledig, så jag känner mig riktigt jobbtrött :P

Sen har jag om ungefär 2 veckor över en vecka där jag jobbar sjukt mycket. 9 dagar i sträck. Nästan non-stop. Två olika jobb. Både här på Nacka sjukhus och i Kungsträdgården under Smaka på Sthlm (samma som förra året). Idag är inte mornarna lika tidiga under den festivalen så jag får nog sova lite. Förra året var ju helt galen. Upp, jobba, hem, duscha, sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0