Spring för livet

Nu slutar jag alldeles strax jobba. Ska åka och träna men först kanske jag går och kollar lite kläder i Sickla. De senaste dagarna, när jag ligger och försöker somna, har jag varit jättesugen på att handla fina vårkläder. Sen på dagen avtar suget lite :S Jaja, vi får se hur jag gör. Först ska jag överleva i mina shorts. Visste ju att det skulle bli lite kallare idag men jag ville ha shorts ändå. Med tanke på att det snöade bara för någon vecka sedan kanske det inte var så smart :P

Vad blir det för träning idag då? De senaste gångerna har jag sprungit på löpband lite. Senaste gången 30 min :) Vet inte vad jag ska hitta på, känner mig inte sugen på att styrketräna. Kanske kör jag bara kondition på egen hand, eller så segar jag till gymmet och kör Puls bas som börjar 16:30? ;)

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0