My darling I love you so and I will never let you go

Ikväll är det äntligen dags för mig att gå på standup, något jag velat göra jättelänge men som inte blivit av. Men ikväll mina damer och herrar ska jag till Norra brunn och se ingen mindre än Johan Glans, den fantastiska skåningen. Ska möta Malin och några till vid Odenplan klockan åtta, värdens mest skinande Glans börjar nio. Är det såhär när man är kär när man är liten, hur blir det då när man är kär när man blir stor? Klart man är taggad! :D

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-19 @ 02:53:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0