Who cares?

Hej, jag har inte varit på blogghumör. Allmänt lite nere bara. Och då har jag inte orkat blogga, men nu ska jag väl försöka. Ett litet problem bara: vad ska jag skriva? :P Tar lite allt möjligt nu.

I onsdags bjöd jag lillasyster på provträning så hon var med och gymmade med mig :D
I fredags tränade jag med lillebrorsan och det var jättekul!
Igår fick jag ett städryck och dammade av här i lägenheten. Har aldrig sett så mycket damm...
Dammsög dessutom upp säkert en hel hund.
Idag ska jag äta lunch/fika och gå på bio med Malin.

Nu måste jag börja göra mig i ordning. Ska vara i stan 13 och bion början 15. Vi ska se Black Swan. På tal om bio, för lite över en vecka sen såg jag The Kings Speech med familjen, den var mysig :)

http://iloveyoubaby.blogg.se/images/2010/colin_firth_81155785.jpg
Oh, my love, my daaarling... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0