Hungrig kan man vara, men jag vill inte

Ska till läkaren om lite mer än en vecka och en vecka innan ska jag ta prover som kräver att jag fastar 12 timmar innan. Alltså, jag är ju typ alltid hungrig så jag vet inte hur detta kommer gå. Tänkte ta prover imorgon eftersom att jag börjar tidigt och hinner ta innan när det nog inte är så mycket folk. Men idiot som jag är åt jag världens dummaste mat som jag varken blev mätt på och som inte direkt håller blodsockret uppe (tog mycket mindre insulin men aa man ska ju alltid ha otur med blodsockret vid helt fel tillfällen...). Nu drack jag ett glas juice nyss och hoppas att blodsockret stiger mycket och att jag ändå kan ta prover imorgon.
Blir så arg på mig själv. Jag HATAR att bestämma något och sen inte fullfölja. Ja envis! Jag är nog den mest envisa jag vet om. Dock kan man ju inte styra sin kropp. Äckeldiabetes! Ingen big deal om jag tar provet på fredag men jag hade faktiskt bestämt mig för imorgon och... ja, det är något fel på mig som blir såhär upprörd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0