Helg

Hej hej, det var inte igår! ;) I fredags när jag gjorde mig iordning för att åka och jobba kväll ringde chefen och sa:

- Hej Jenny, jag har gjort bort mig! Jag har glömt att sätta upp någon på helgen, kan du jobba någon av dagarna?

Jag hade på känn att jag skulle få det där samtalet och hade tänkt säga nej men jag hade ju inga planer mer än att njuta av att ha ledigt så jag sa att jag isåfall jobbade helst söndag.

Det slutade med att jag fick ta hela helgen, ingen kunde lördagen, och blev utnämnd till en ängel. Ännu roligare var det när jag kom till jobbet och fick reda på att det var storhelg iom pingst.

Förresten så har jag nu fått tillbaka mitt gamla vanliga mobilnummer som jag varit "utan" i över ett halvår då det skulle flyttas från 3 till Tele2. Hade inte gett chefen mitt tillfälliga nummer eftersom att den förflyttningen inte skulle ta så lång tid, men tack vare att de ÄNTLIGEN lyckades så kunde chefen få tag på mig. Undrar hur många samtal jag missat... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0