Runkeeeeper

Tjenixen! Har varit ute och sprungit nu ikväll och använde Runkeeper för att hålla lite koll på sträcka och tid. Fungerade jättebra iaf :) Dock var jag inte alls på topp. Kunde ju inte sova inatt och det slutade med att jag somnade halv 5 imorse och gick upp runt 1 och åt frukost. Ingen stor frukost heller... Sen blev det inte av att jag åt något mer. Och så kom jag på att jag ville ut och springa innan middagen och då var det för sent att äta något. Så hur mycket energi hade jag på löprundan? Svar: Inte mycket alls. Fick ont i lungorna nästan på en gång som jag får när det är kallt ute, fast nu var det ju sol och varmt. Sen fick jag ont i axeln vilket jag får när jag spänner mig för mycket tror jag. Då är det i princip omöjligt att springa efter ett tag. Haha men bättre än att sitta inne och glo i väggen.
Sprang iaf 3,6 km vilket tog strax under 28 minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0