Och så var man 21

Gillar inte födelsedagar. Har alltid haft svårt för att veta vad jag önskar mig, känner liksom inte att jag behöver något, eller vill ha något speciellt för den delen :P Så det har ju alltid varit jobbigt att få presenter tycker jag. Det finns ju de som behöver mycket mer än jag.
Och varför fira att man närmar sig döden? Okej det där lät lite väl negativt kanske, haha. Egentligen firar man väl att... ja det var dagen då man föddes för x antal år sedan. Men det känns lite deppigt iallafall.
Min 21-års dag blev ändå lyckad. Var hos Christine vid tolvslaget och körde singstar och hade det kul så det var en grym början. Kom hem sent och somnade väl 4:30 imorse. Blev väckt 9 och trodde att jag skulle vara död men jag var piggare än vanligt och är fortfarande pigg. Har ätit hela dagen och kollade hyrfilm ikväll. Vill sova men det går inte. Är bara hungrig men inte alls trött.
Har varit duktig också och tackat alla som grattat på fb. Förra året skrev jag bara tack i statusen och då kände jag mig så lat. Haha, nej men nu ska jag väl göra ett nytt sova-försök.
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0