Mitt nya träningsprogram dödar

Jag är ett fan av träningsvärk för det är ju skönt att känna att kroppen har arbetat. Nu vet jag dock inte om jag är ett stort fan längre... Fick ju ett nytt träningsprogram förra tisdagen och i söndags bestämde jag mig för att testa på det. Kan noteras att jag gick dit när gymmet öppnade för att jag trodde att det skulle vara mindre folk då (ville helst göra mitt nya program något ifred eftersom att det var första gången och antagligen kan se lite roligt ut, hehe), men det var ju nästan mer folk än vanligt. Alla träningsfreaks var ju där!

Iallafall så gick det bra. Såg nog inte alltför rolig ut men jag kände mig inte så trött efteråt :P Fast ja såhär i efterhand KÄNNS det. Har aldrig haft sån här träningsvärk. Den kom redan några timmar efter träningen och idag är den som värst (hittills). Har ju haft sån där äcklig träningsvärk i magen som gör att det är tortyr att skratta och det är ju illa. Men det här... alltså det är sjukt. Imorse kom jag knappt upp. När jag väl kom upp kunde jag knappt gå. Tänkte att det säkert skulle gå över när jag kommit igång men nej, jag var superstel jättelänge. Och är fortfarande för stel för mitt eget bästa.

Fick knappt på mig mina leggins imorse, så när jag kom till jobbet bestämde jag mig för att inte ta av mig dem. Har dem under mina jobbyxor :P Skulle jag tagit av dem hade jag antagligen inte hunnit med bussen efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0