Godmorgon 110105

Tycker att det är lite klurigt att det helt plötsligt har blivit 2011, för här på jobbet skriver man dagens datum väldigt ofta. Så fort man pratat med en patient eller skickat iväg ett svar till deras läkare så går man in på deras remiss och antecknar vad man har gjort. Och först av allt skriver man dagens datum. Nu sen det blev 2011 tänker jag ofta innan jag skriver att det är ett nytt år men ändå så skriver jag kanske 100105.

Förresten gick instruktionen på gymmet bra igår :) Min tränare hette Magnus och hade axellångt lite vågit hår, som tagen ur Sagan om ringen (måste köpa de två första filmerna på dvd!). Fick lära mig hur man tränar hela kroppen utan att använda maskiner. Fick använda något band som man hänger i, kettlebells, lite fria vikter, pilatesboll.

Jaja nu ska jag jobba vidare. Borde gå bra idag för jag somnade typ 22 igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0