Första inlägget 2011

Aloha! Mina två första dagar på detta år har varit segare än segast. De enda gångerna jag har rört mig från tv:n har varit när Zelma har behövt gå ut eller när jag ska äta. Btw, ska gå ner och ta ett glad cola strax, men sen vet jag inte vad jag ska göra. Kan ta med mobilen till rummet och ringa farmor&farfar kanske. Titta på Under Toscanas sol, den är mysig :)
Nu till det viktiga: Jag är sugen på att göra någonting med mitt hår. Har varit det rätt länge men jag kommer alltid fram till att jag nog vill ha min naturliga hårfärg eftersom att jag gillar den. Och så är det så jobbigt när man får utväxt :/ Men nä så tråkig (och lat) kan jag inte vara! Vill ju inte göra någon stor förändring men något litet som kanske bara lite slingor skulle sitta fint. Sen har jag ju en hårfärg som är ganska lätt att färga tillbaka till också så något borde jag hitta på.
Först kanske jag ska klippa mig. Får aldrig in någon rutin på det. Visst, mitt hår är inte så slitet trots att det var... ehm ja när var det jag klippte mig, kanske i somras någongång (oh shit!), men det är ju ingen frisyr av det, bara långt hår. Längden vill jag ju ha kvar men lite uppklippning skulle inte skada. Nog om det, håller dig uppdaterad.
Hejdå bloggen, hej ett glas cola :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0