Zumba

Jag lider av kronisk hunger, asjobbigt! Det är liksom som att hungern inte sitter i magen, känns mer som att jag är hungrig i halsen... men så kanske det alltid känns när man är hungrig? :S

Iallafall så har jag kommit på en positiv sak som har med träning att göra. Satt igår innan jag skulle sova och kollade om det fanns något roligt pass att boka i helgen eller så (enligt mig har friskis i Sickla inga roliga pass. det finns ju jympa, spinning, yoga och lite core, step, rygg och ett danspass men många gym har ju lite andra saker också: afrikansk dans osv. tycker att friskis borde ha lite fler "roliga" pass). Igår så såg jag iallafall att de hade satt in ett gästpass på lördag och då skulle de ha Zumba. Jag tror att man bara kan boka 3 dagar i förväg och när jag var inne gick det inte att boka. Kände att jag verkligen skulle vilja testa det där passet efter att ha sett det på tv-reklam och hört många säga att det är bra men eftersom att jag typ är den med tursbefriade människan så antog jag att det skulle vara slutbokat innan jag hunnit boka. Men... så loggade jag in lite senare och då kunde man boka! Nu ska jag zumba på lördag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0