Oj jag har en blogg

Glömde bort att du fanns, förlåt!

Ikväll ska jag göra något så ambitiöst som att träna. Jobbar nu och slutar om en liten stund och då ska jag bege mig till gymmet. Efter jobbet. Jättesent. Det ni! Vill inte säga för mycket men jag har TYP kommit igång med träningen. Mitt mål är att träna 3ggr/v. Man får ju så dåligt samvete när man inte gör sitt bästa och nu har jag räknat ut att jag måste träna imorgon också om jag ska träna 3 ggr den här veckan för fredag-lördag är jag helt säker på att jag inte kan, och söndag tror jag inte fungerar heller.

Kanske ska gå på ett pass imorgon, för att variera mig lite. Ska bara kolla först så att det är säkert att de har ett aerobics-pass imorgon kl. 20 :)

Nej nu får jag rappa på. Förresten så hittade jag inte mina träningsbyxor hemma så jag ska träna i ett par svarta leggins med lackdetaljer. Och strumpor glömde jag (har strumpbyxor på mig idag) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0