Here we go again

Goddag goddag! I fredags begravdes farfar så det var ingen rolig dag, men det är skönt såhär efteråt. Igår var Emelie här, vi spelade kort och tittade på melodifestivalen. Idag har jag varit i Nacka Forum med Celine och mamma, och senare kom Pontus och så åt vi lunch på Subway. Är på jakt efter ett par beiga chinos, en plånbok och ev en vårjacka. Typ trenchcoat eller vad det nu heter. Marinblå tror jag. Eller om jag skulle hitta en riktigt snygg beige. Fast då blir det fult med mina beiga chinos som jag ska hitta...
Imorgon jobbar jag 9-16. Skönt med en liten sovmorgon :) Efter jobbet ska jag träna. Körde ett medelpass i torsdags (aerobics som jag var så sugen på hade såklart upphört) och det klarade jag av utan att göra bort mig så jag kanske testar imorgon också. Längtar tills snön smälter bort och man kan springa i skogen :D
Nu ska jag fortsätta kolla Walander och kanske ta tag i att skaffa Spotify premium så att jag kan lyssna på bra musik i mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0