Hemma från jobb och träning

Yes, nu är jag hemma. På jobbet gick det bra, håller på att lära mig hur man ska vara läkarsekreterare för nästa vecka har vi ingen sån eftersom att den ena är sjukskriven och den som ersätter henne åker på semester. Då fick lilla jag förtroendet för att bli en sån, dock bara för en vecka men tro mig, det blir en utmaning. Kan berätta mer när det väl är dags och jag sitter med ångest över att jag inte fattar något :) Hehe.

Träningen då? Jo tackar som undrar. Den gick väl bra men inte blev jag trött. Körde ett puls bas-pass som skulle vara speciellt inriktat på konditionen men inte blev jag någe trött. Alla pensionärer dock, som utgjorde säkert mer än hälften av passets deltagare, blev väl det. Skutta runt men folk är kul för det mesta men jag vill att det ska vara jobbigt! Jag vill svettas som en gris så att jag efteråt måste dricka så mycket vatten att jag nästan blir förgiftad av det (Ja man kan faktiskt blir vattenförgiftad om man dricker en för stor mängd vatten på för kort tid. Då sväller hjärnan och man dör. Poff)


På jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0