Drömmar

Igår natt drömde jag en obehaglig dröm om kaninerna. För den som inte vet så dog alla våra kaniner under förra året och sen dess har jag drömt om dem ibland, men aldrig som jag gjorde igår. Känner igen drömmen från förut men den var inte lika utvecklad förra gången.

I drömmen var det nutid och alla kaninerna var döda. En dag stod jag och mamma ute på tomten, snön hade nästan försvunnit men det var små högar kvar lite här och var. Mamma säger att hon ser Flingan ligga på marken men jag ser henne inte. Tittar noga, noga och till slut så ser jag henne ligga där död. Plötsligt börjar hon leva igen för hon ställer sig upp och börjar skutta runt på tomten. Det som var så obehagligt var att hon fortfarande var död, hon var stel och man såg att hon legat död i flera månader. Jag vågade inte gå fram och klappa henne för hon var ju så konstig. Jag vände mig om och tittade in i lekstugan där kaninerna bodde. Där ser jag två kaniner som också är döda, en grå och en vit.

En annan sak som var lite läskig var att jag berättade det här för Celine igår, och då sa hon att hon hade drömt ungefär samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0