Bra skor är AochO

Haha i förra inlägget skulle jag egentligen bara säga åt folk att ha bra skor och gå försiktigt nu när det är så halt. Trodde att alla tänker på att gå försiktigt och se vart de sätter fötterna när det är så halt som det är nu, men tydligen är det inte så... Och farliga skor nu på vintern, hur kan folk en komma på tanken.

Mina skor nedan som jag köpte i höstas har visat sig vara superduperbra när det gäller all is. Jag är mer rädd än en 100-årig tant för att ramla och varje vinter gråter jag mig nästan till sömns för att jag vet att jag när jag vaknar kommer att behöva gå nerför hala backar (min mamma bor högt upp och till bussen måste man gå i antingen en lagom brandt backe eller en mördarbrandt backe). I år har jag dock knappt vart nära på att halka och jag tror att det är mina skor som räddat mig från att dö ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0