Blä på allt

Just nu är jag inne i en väldigt negativ period. Allt är dåligt. Mitt frikort går ut imorgon och jag ska till ögonläkaren på fredag. Blä. Kommer väl få ett nytt frikort för att jag går till läkaren lite då och då, men vem vill träffa läkare? Blä. Jag vill resa men alla verkar så bundna till andra viktiga saker och har inte pengar (den som inte känner sig träffad under någon period, anmäl er till min reselista). Blä. Jag orkar typ inte träna imorgon. Får så dåligt samvete om jag inte tränar varannan dag och det är inge kul att träna när det nästan bara är dåligt samvete-träning. Att inte träna imorgon är ju dåligt för det är bra att träna men att säga ja till det gör bara morgondagen jobbig. Blä. Jag vill köra yoga men mitt gym har bara ett yogapass på torsdagskvällar och jag jobbar de kvällarna flera veckor i rad nu. Blä. Tandläkaren och tänder. BLÄ.
Kan det inte bli lite glad vår/sommar snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0