Älskar mitt nya hår

Gissa om jag älskar mitt nya hår! Så skönt att slippa blonda slingor, kände mig inte riktigt hemma i det. I början kändes det ju bra men ju längre tiden gick så kändes det mindre och mindre rätt. Nu när hösten närmar sig känns det som att mitt nya hår passar bättre in. Tycker att mörkt hår är jättesnyggt och förut när jag färgat håret har det ofta blivit så mörkt att jag tyckt att det nästan sett svart ut, men nu ser man att det är brunt fortfarande. Nu ska jag bara toppa och klippa upp håret lite :)
Något jag däremot hatar är mina kläder. De senaste dagarna har jag inte hittat någonting att ha på mig. Jag fattar inte hur man ena dagen bara tar på sig något och nöjer sig med det, för att nästa dag prova flera olika plagg och tycka att allt är fult. Det var jättejobbigt idag. Till slut hittade jag en av Celines tröjor i tvättstugan (som jag dock kände mig mycket yngre än 21 i). Jag hade hur bråttom som helst till bussen men stod bara framför spegeln och kände att shortsen var helt fel, haha. Sprang upp och bytte. Hann med bussen med några sekunders marginal!
Tänkte fixa lite ordning bland mina kläder nu och se om det verkligen är så att det inte finns något att ha på sig. Orkar inte med denna klädångest en dag till :P
Jag just nu

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej. Följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-29 @ 11:00:07
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0