6 av 7

Tjohej tjoho.

Bra helg. I lördags efter födelsedagsfirande av farmor träffade jag Sandra och lite folk i stan. Så sällan man träffar henne eftersom att hon inte bor här. Vi hade det jättekul iallafall. Först satt vi på Högbergs, sen gick vi till Scandic malmen men där kunde man inte sitta ner och det var inte alls party party så då gick vi till något ställe som heter Imperiet. Där var det bra men av någon anledning skulle vi vidare så då gick vi till Medis och något ställe som jag tror hette Ojojoj :P Där var vi jättekort tid, hann gå på toa och sitta ner o prata lite och sen gick vi, haha. Hade på mig mitt fina hårsmycke med fjädrar från Style by Tyra. Kan lägga in en bild sen någon gång när jag har tillgång till en dator som inte är en jobbdator...

Somnade typ 5 på morgonen för jag kom hem så sent, så igår hade jag en seg dag sovandes i sängen och sen i soffan framför SATC.

Den här veckan jobbar jag alla dagar förutom onsdag tror jag. Först var det torsdag jag skulle vara ledig men det passade inte tyckte någon här så då bytte vi till onsdag istället. Spelar ingen roll för mig egentligen, bara jag får vara ledig någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0