Flashbacks från Sydafrika

Känns som att jag inte tränat på evigheter men jag var faktiskt på Afrikans dans i lördags, så det var ju inte så längesen :)

Appropå lördagen så fick jag lite Sydafrika-flashbacks då. För det första var det ju varmt och för det andra så var jag förkyld för första gången sen dess. Och så gick jag ju på Afrodans. Inte för att jag dansade så mycket i Sydafrika men det var ju ändå lite nostalgikänsla :) Nu till det roligaste: När jag gick i mina ytterst snygga gymkläder, på väg till apoteket för att köpa nässpray (typ för första gången sen sydafrika) så möter jag en mörk man. När han är några meter bakom mig så ropar han något i stil med "Hey baby" eller om han visslade, varpå jag vänder mig om utan att säga något. Då säger han "Are you alright?" och artig som man är vänder jag mig om och säger "Yes im alright" och fortsätter gå. Efter några meter ropar han "Nice!". Kommer inte ihåg om det hände just något sånt i Sydafrika men det känns som något som skulle kunna ha hänt iallafall :P

Tillbaka till nutiden: jag tror att jag hoppar träningen idag. Hade ev. tänkt gå på ett danspass ikväll men jag har så ont i halsen så det känns bäst att hoppa över det. Imorgon är jag ledig så då kan jag vila och ta lite promenader med Zelma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0