Hello you

Tjenare tjenare! När jag säger så så låter det väldigt stockholmskt. Är det Magnus som i Magnus och Brasse som säger så?

Sitter iallafall på jobbet. Det är första dagen den här veckan som jag jobbar och det känns verkligen inte som att det är tisdag... ehm torsdag. Snart är det helg och det känns fel men bra, bra men fel.

För den som bryr sig så undrar jag varför jag fortfarande är täppt i näsan och snorig. Känner mig ju inte förkyld nu och det är 2 veckor sen som jag blev förkyld. Känner mig ju inte förkyld om det nu inte hade varit för att jag måste sitta med munnen öppen för att kunna andas.

Kommentarer
Postat av: claudia

-Vsg :D

Haha modell? tack iaf :D

2011-04-28 @ 20:06:40
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0