Träna?

Jag känner att jag borde komma igång med någon slags träning, även om det bara är en promenad några gånger i veckan. Ta tex idag när jag är ledig och sitter inne och har tråkigt, då skulle jag ha kunnat åka och gymma. Saknar tiden när jag och Sandra gymmade tillsammans. Då var vi där minst 3 gånger/v i nästan ett år. Man mår ju så bra efter att ha tränat.

Lillebror har gymkort på friskis i Sickla och det var tänkt att jag skulle köpa ett kort samtidigt, men det blev bara inte så. Jag kanske skulle ta och åka med honom in någon dag när han ska träna, och köpa ett kort?

Paus...

Nu har jag bytt om till träningskläder. Tycker om mina träningsbyxor som jag köpte tidigare i år. De är så sköna och så känner man sig så duktig i dem, hihi. Tänkte ta en tur runt Ältasjön. Förmodligen blir det mest gång men jag brukar tröttna rätt snabbt och börja springa så antagligen blir det lite av det med.

• Någon som har något bra tips på hur man ska tänka för att komma igång med träningen? Hur man slutar vara lat och bekväm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0