Nydushad och snygg som få

Det är alltid så svårt med rubriker...
Jag har iallafall varit ute och sprungit med lillebror. Han är så duktig! Och jag gav verkligen gärnet. Visst jag gick ibland när jag kände att benen absolut inte orkade släpa mig framåt men idag var nog första gången jag sprang även fast jag knappt orkade. Jag märkte helt enkelt att det gick att springa trots tröttheten, även om det var galet jobbigt :) Skönt är det iallafall efteråt. Nu har jag duschat och smort in mig med Doves summerglow. Ska stretcha kroppen lite, det är något jag annars alltid glömmer.
Mina byxor från Nike ♥

Kommentarer
Postat av: Ruth Frida Marie

Åh vad skönt! Jag måste också släpa mig ut...imorgon.

Sv: Jaa absolut, riktigt Riktigt snygg mmmm haha.

2010-09-14 @ 23:04:16
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0