Nya skor

Igår var en väldigt bra dag. Jag fick sovmorgon och på eftermiddagen åkte jag iväg för att handla. Höstskor stod högst på listan för jag har verkligen inga. Senare på kvällen åkte hälsade jag på Christine på Skeppsbar och sen bar det av till juristernas, där vi inte stannade så länge. Vi var ett gäng som drog hem till en kille och spelade kort. Fuck the dealer är jag antingen jättebra på eller jättedålig på. Det beror helt på om jag är dealaren eller inte, haha.
Tillbaka till skorna. Jag har av någon anledning alltid varit emot klackar. Så fort jag har hört ordet klackar har jag tänkt NEJ :P Därför var det väldigt underligt det som hände igår. Jag köpte nämligen ett par klackar. Hittade även ett par lågskor men jag är inte helt säker på dem än. Kanske åker och köper dem imorgon innan jobbet :)
Nilson 1300 :- (-10% rabatt).

Kommentarer
Postat av: Elenore

Åhhhhhhhhh! Jag DÖR! Snygga!

2010-09-19 @ 21:12:32
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0