Natti

Som sagt, gymkort fixat och första träningen avklarad. Efter jobbet åkte jag till Sickla för att byta min älskade skjorta som knappat sönder sig. Sen började den långa väntan på lillebror. Jag gick in på ICA och köpte naturgodis och vitamindryck för att hålla mig vid liv. Strax innan halv sex var vi på gymmet! Hejdå tjockis!
Är som jag sa imorse, fortfarande trött så jag ska faktiskt sova nu. Imorgon jobbar jag kväll så jag ställer väl klockan på 9. Det är ju skönt att ha lite tid innan jobbet för att bara ta det lugnt och ladda :P
Faaasen vad jag ska bli vältränad. Biggest loser Sverige fick mig ännu mer motiverad, hehe.

En bild från i somras, bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0